Shoppingen

Nu är jag hemma igen! lång dag, helt sjukt. Vi åkte till stan runt 12, och gick runt där ett tag. Tills vi kom på att vi hellre åker till allum, mycket enklare där och inte så sjukt mycket folk. Så dit åkte vi. Stannade en halvtimma eller något. Sen åkte vi hem igen.
Väl hemma fick jag mig ett städryck. Jag rörde om allting i hela rummet och flyttade grejer osv. Sen kommer bror, och vill äta mat. Vi bestämmer oss för att köpa thai, blir sittande på thaien i typ en halvtimme. Såååå sega var dom. Sen åkte vi hem och åt. Och ja, jag fick fortsätta städa, vilket inte var lika roligt längre. Men nu är jag äntligen klar, och ah det lär inte behövas städas på lääääääääänge. Och jag lär inte behöva äta på typ två dagar med tanke på att jag först ätit en mc feast meny på mc donalds, och sen en stor portion thaimat som jag knappt orkade äta upp för jag var så mätt efter mc feasten.
Fortfarande mätt, vi åt för en och en halv timma sen, och de är fortf stop typ. Jag som ville äta lite godis elelr något. Fast de gör inget, det är stängt på hallsås nu endå.

snart kommer min baby hit, det blir mys :)


bild på skorna jag köpte idag, frågan är bara om jag skall behålla dom.
säg gäääärna vad ni tycker om dom! det skulle hjälpa lite :D haha
jag är lite tveksam, dom är jävligt snygga. Men inte speciellt sköna.

Jag köpte även ett super fint nitarmband och ett nitbälte. Blev inga kläder idag, så jag är konstigt nog inte nöjd. De är roligare med kläder (a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska inte ha kvar dom om dom inte är sköna, kommer aldrig gå att ha på dom då. Dvs. Nitbälte är jävligt hett, så skit i kläder :D

2009-07-27 @ 22:48:45
Postat av: Linn

Vart köpte du dem och vad kostade dem? :)



Hm. Det är ju jobbigt om dem inte är sköna. Men just dem modellerna är jättesnygga ;)

2009-07-28 @ 08:58:49
URL: http://linnaronsson.bilddagboken.se
Postat av: E R I I K A

på bling eller något. du vet brevid hm i femman? :)

499 tror jag :D så de va inte alls farligt!

får se om jag ska behålla dom bara! :b

2009-07-28 @ 10:27:48
URL: http://eriikaholmbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0