imorgon

Imorgon är det 24 Juli. Mamma och gubben lämnar oss i en vecka. Hur skönt?! Skall bli så sjukt jävla skönt att det är fan nästan inte sant. Ännu bättre nästa gång, TVÅ veckor. Och just när man inte trodde de kunde bli bättre sååååå, åker jag iväg en vecka till ayia napa i augusti. jag bara älskar att vara själv hemma(och borta!) . Okej, inte HELT ensam. kompisar får gärna joina, annars blir det lätt lite scary i längden, iaf med tanke på vad som hänt andra gånger!

Morgondagen innebär också pengar! iaf för min del. Och på måndag ska dom spenderas! Jag är ute efter ett par rejält snygga skor, med minst 10 cm klack. Så om någon sitter och klämmer på några goa skobutiker, sluta klämm! dela med er ! :D
 
extremt snygg människa! Skorna skulle inte heller sitta fel.
ge mig håret också, när vi ändå håller på!

Kommentarer
Postat av: Anonym

testingtestig , hhooh

2009-07-23 @ 23:20:43
Postat av: Anonym

eofj

wefc

2009-07-23 @ 23:21:55
Postat av: Linn

Finns ett par sjukt snygga skor på Scorett! Svart, hög klack och platå med ett spänne på sidan. eller aa, det är flera snygga.



Så scorett. Bättre än Din sko och bianco.

Fast haha, Bianco har också ett par sjukt snygga skor. Sjukt höga sandaletter med nitar o.s.v.



;) Märks det att jag också älskar skor?!

2009-07-24 @ 10:48:13
URL: http://linnaronsson.bilddagboken.se
Postat av: E R I I K A

hehe jaha, då får jag kolla på scorett :D dom har alltid fina skor! hehe bianco också!

<3

2009-07-24 @ 12:42:40
URL: http://eriikaholmbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0