090725

Hallå bloggen!
ny dag nya tag, eller något! helt sjukt vad trött jag är idag. Kom hem runt tre och somnade väl inte förrän vid fem någon gång. Vaknar vid tio av världens dunkande, min bror påstår att han måste " spela in " sina högtalare?! bullshit vafan. Ofta man måste spela in dom. Dummaste jag hört. Jag gav upp, och drog mig upp för att käka frukost. Och det är väl det jag har gjort idag, jag hamnade framför tvn sen.
Med fönstet öppet känner jag en så jävla skön lukt av mat. Så jag ska laga mat nu. Något riktigt gott. Läääääär bli svårt, jag hatar mat, men de luktar ju så jävla gott. Undra vad det äääär. Tycker jag borde vara en sån som gillar mat, men nej, finns ingenting som jag gillar speciellt mycket. Så att vara ensam hemma är inge bra, för laga mat är också något av det tråkigaste som finns. Och om de är tråkigt och ändå inte blir gott, orka stå en halvtimma för att laga ihop något då! Fast nu har jag gett mig fan på att laga något gott!

Uppdaterar er senare om vad det blev tror jag, gör jag inte det så blev de nog inte så mycket gjort!




Några charmiga bilder från mitt livs roligaste tågresa
Vart vi var igår? frågan är vart vi INTE var.

Matlagning var det nu, Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0