090723

Vad skriver man i det första inlägget? haha jag vet faktiskt inte vaaad jag ska skriva. Jag är tillbaka iallafall, vilket nog dom som läser redan har förstått! Har varit här på blogg.se ett tag, förra året osv. Sen slutade jag, jag orkade helt enkelt inte. Det blev tråkigt och jag hade inte, enligt mig själv (andra också antar jag) något speciellt att skriva, blev mest samma saker varje dag. Men jag ger detta ett nytt försök, letar inte läsare precis, utan mer bara för skrivandets skull.
Stor anledning till att jag slutade sist var att, en blogg är inte speciellt rolig utan bilder. Jag hade sämsta kameran och tog i stortsett aldrig bilder. Vi får väl se hur det blir med det denna gången. Jag är inte ute efter många läsare iaf. Men ni som läser får jätte gärna slänga av er en kommentar eller två!

Jag har suttit med designen till bloggen, nästan hela dagen. Jag skapade en helt ny, jag försökte fixa en header. Men photoshop vägrade sammarbeta med mig. Sen kom jag på den underbara idén, varför ändrar jag inte lite på den andra bara? så det är vad jag har gjort. Lite annorlunda ser det väl ut, mot vad de gjorde förut? Sanna har ju gjort en del av det, sen innan, jag ändrade som sagt bara på lite färger, ny header, andra texter osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0