090804

Nu var det ett tag sen som jag skrev, men helt ärligt så har jag ingenting vettigt att skriva.
Var på orust med robert + släkt. Det var galet skoj, fint väder blev det till slut med. Bästa helgen på länge.

Ah och sen jag kom hem därifrån har jag inte gjort mycket, jag tränade igår. Det kändes braaaaaaaa, måste komma igång igen. Vill inte ha sommar schemat på gymmet längre, så snälla sommaren, eftersom det inte ens är sommar så kan dom ju ta bort sommarschemat. haha fult skrivet. yeye. jag är rastlös. Väntar på robert, vad han nu gör, verkar inte som att vi ska ses ;D så jäääävla seg den människan. Vaknar ju inte förrän två typ. sen tar de en två timmar till tills han e klar. och jag som tyckte att jag var seg, är itne speciellt seg längre ;D .


Men glad är jag iaf, karin kommer hem på fredaaaaag :D:D
och sen kommer alex på lördag.
Och på söndag ska vi ha släktkalas, massa paket hohhohooh :D.
haha sen är de mångag igen och bara en vecka kvar tills vi åker.
Så fyller jag år på onsdag, å då är de bara 4 dagar kvar! :D

men ah, dessa dagarna nu då, då händer det INGENTING.
eller jo för jag skall träna en massa. Imorogn blir de body pump och troligen mrl efter. om jag orkar!

nu känner jag inte att jag skriver ngt vettigt endå, så hejdå;D

Kommentarer
Postat av: Patrik Tall

Damn.

2009-08-30 @ 20:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0